Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

«Αγγελική προστασία» της Μαρίας Κολοβού-Ρουμελιώτη



  Προσωπογραφία:«ΠΑΥΛΟΣ ΚΟΛΟΒΟΣ»
 Eλαιογραφία της Μαρίας Κολοβού-Ρουμελιώτη



«Αγγελική προστασία»
(Ένα ποίημα αφιερωμένο στη μνήμη του πατέρα μου, Παύλου).

Τα μπράτσα σου τα ηράκλεια,  τ’ άξια  και στιβαρά
χάρισμα πιο μεγάλο κι απ’ αετού φτερά
Οι  δυνατές σου πλάτες διώχνουν  από παλιά
τα βόλια των Βοριάδων κι όλο το χιονιά.

Τα λαμπερά σου μάτια λεπίδες κοφτερές
ανοίγουνε διαδρόμους σε φωτεινές αυλές
Τα στήθη σου ατσάλι που τη φωτιά νικούν
και τους εχθρούς μου όλους αλάργα τους φυλούν.

Τα τίμια σου χεράκια σαν φυλαχτό κρατούν
της Τύχης το πανέρι γεμάτο το ευλογούν
O λόγος σου καθάριος σαν καθαρό νερό
αγιασμός φερμένος από τον ουρανό.

Η δυνατή  πνοή σου τα σύννεφα σκορπά
και για  αγάπης δώρο μου  φέρνουν  τη χαρά
Το σώμα μου ζωσμένο μ’ αγγελικά φτερά
το ‘χεις προστατευμένο απ’ την κακοτυχιά.

Το σώμα σου σανίδι στον θαλασσοδαρμό
φονεύει κάθε πόνο και φόβο σκοτεινό
Οι δρόμοι σου πεσκέσι γλυκιάς παρηγοριάς
ευχές απ’ τα ουράνια που ολοχρονίς κερνάς.

Μ’ αυτά τα προκομμένα χεράκια σου κρατείς
σιτάρι αλωνισμένο, τροφή της προκοπής∙
κι από το περιβόλι που ανθίζει την αυγή
βασιλικό μου στέλνεις  πριν απ’ τη χαραυγή.

Να  μυριστώ απ’ εσένα του ιδρώτα τον καρπό
και κάθε Τίμιο λόγο να τον κρατώ Ιερό
Να ‘χω στο προσκεφάλι  τη θεία σου μορφή
για   άγγελο προστάτη, πάντα να με φρουρεί.

Κι αν κανείς ποτέ του με θράσος  μου  ειπεί
πως οι ψυχές δεν θέλουν των ζωντανών κερί,
αρματωμένη θα ‘μαι με μπράτσα στιβαρά
να του περάσω μόνος  απ’ το λαιμό θηλιά.

Και με την προσευχή μου  θα στέλνω την ευχή,
να ‘ναι απαλό το χώμα  σαν πάπλωμα ελαφρύ∙
του ουρανού ο Κύρης να ‘ναι παρηγοριά
κι όλους να μας ζεσταίνεις μ’ αγγελικά φτερά.

 Μαρία Κολοβού - Ρουμελιώτη

(Οι στίχοι γράφτηκαν Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου 2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου