Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

ΠΤΗΣΗ 120 για Ανεξερεύνητους Κόσμους


















Χρόνια προγραμματίζω ταξίδι να σε συναντήσω, Ευτυχία∙ να νιώσω το καθρέφτισμα του κόσμου στη ματιά∙ να αποστάξεις το διαλογισμό της ψυχής μου… Να γαληνέψω! Μα εγώ, κάτοικος είμαι Άλλου Πλανήτη και σφετερίστηκα Νέο Πύργο της Βαβέλ… να ξεμπερδέψεις το νόημα  των λέξεων μήπως συνεννοηθούμε!...
Χρόνιες προσπάθειες πνίγονταν σε κενό αέρος. Οι ιδέες μου συντρίβονταν σ’ ατσάλινα θεμέλια.
Απ’ εδώ, πτήση για Ανεξερεύνητους Κόσμους, δεν υφίσταται! Μεγαλοφυής και θρασύς ο Πολιτισμός, σαρώνει σαν ανεμοστρόβιλος το παθιασμένο μυαλό μου. Απομένουν 120 λεπτά να συγκολλήσω τα φτερά μου. Τα πέρασα δια πυρός και σιδήρου! Χιλιάδες αλχημείες τα μετάλλαξαν, να αντέξουν τις κακοκαιρίες.  120 λεπτά …να γίνω Ίκαρος και να σε συναντήσω! 120 λεπτά! όσες οι λέξεις που περιγράφουν την αγωνία της Λευτεριάς μου!!!!!!!!!!!

Δευτέρα, 11 Μαΐου 2015


Μαρία Κολοβού – Ρουμελιώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου