Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

«ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ» ένα ποίημα της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη


«Στα παιδιά της ειρήνης και του πολέμου»

Ρόδινα  τριανταφυλλάκια αναθρεμμένα  με το  δροσό φιλί της μάνας
λούζονται το μύρο της Αγάπης, 
νίβονται τις δροσοστάλες της χαράς,
κοινωνούν της Ειρήνης τα Θεία δώρα κι Ευαγγελίζονται 
πρόσφορο Ευτυχίας  απ’ του ήλιου το χέρι.
Λαμπερά αστράκια, λάμπουν τις αφέγγαρες νύχτες  
του κήπου μας.  Πλουμίδια, μαργαριτάρια ενδότερης Ευλογίας
ξέρουν να γελούν το πρωί,
να ξυπνούν με γλυκά ταχταρίσματα,
να μεθούν με ξάστερο ουρανό 
και  να δωρίζουν της ζωής παιχνίδια.

Αν δείτε δυο αστράκια να φιλιούνται την αυγή,
είναι επειδή  τα ρόδινα τριανταφυλλάκια μου ξύπνησαν με τραγούδια.
Αν δείτε μεθυσμένο τον Αυγερινό,
είναι επειδή τα ρόδινα τριανταφυλλάκια μου χαίρονται τα δροσά φιλιά μου.
Αν δείτε  τον Ήλιο  να παίζει μαζί τους κρυφτό,
είναι επειδή ανακάλυψαν της Ειρήνης τα δώρα.
Αν δείτε κι εμένα θλιμμένο, είναι επειδή
τα ρόδινα τριανταφυλλάκια μου δεν γεύτηκαν ξέγνιαστο πρωί,
δεν ξύπνησαν με τραγούδια,
δεν  μέθυσαν με ξάστερο ουρανό,
δεν έπαιξαν με τα παιχνίδια του ήλιου στα φυλλώματα,
παρά, ξαρμάτωτα κλίθηκαν να παραδοθούν σε ναρκοπέδιο,
με σπάργανα, τα βόλια...

9 Ιανουαρίου 2014

Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου