Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους βοήθησαν στην έκδοση και παρουσίαση του μυθιστορήματός μου «ΑΛΦΕΣ»


Θέλω να ευχαριστήσω όλους  όσους βοήθησαν στην έκδοση και παρουσίαση του μυθιστορήματός μου «ΑΛΦΕΣ», κι όλους όσους αφιέρωσαν  τον ελάχιστο, ελεύθερο χρόνο τους και με την υποστηρικτική τους παρουσία μου δώσανε  τη δυνατότητα να μοιραστώ μαζί τους  το γέννημα της ψυχή μου.
Ευχαριστώ τον υπεύθυνο και  οργανωτικό  Ανδρέα Τσιλήρα, που ανέλαβε την έκδοση του βιβλίου μέσω των εκδόσεων «Δόντι».
Τη δυναμική γυναίκα, την αγωνιζόμενη μάνα, την καθηγήτρια και ταγό της μετάδοσης της Ελληνικής Γλώσσας και  Παιδείας, την κυρία  Ήρα Κουρή.
Τον  βαθιά σκεπτόμενο άνθρωπο, τον αρθρογράφο    και καθηγητή Εφαρμογών  στην Επιχειρησιακή Έρευνα  και Στατιστική του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, τον κύριο Γιώργο Κακαρελίδη.
Τον οικονομολόγο και πρώην Διευθυντή της Τράπεζας Πειραιώς και συνεργάτη του sallos.gr στωικό άνθρωπο Κίμωνα Αποστολόπουλο.
Τον μαχητικό και πάντα αληθινό άνθρωπο,  δημοσιογράφο και συντονιστή αυτής της γιορτής, τον κύριο Δημήτρη Χωρίτο.
Τον  σύζυγο μου Ιωάννη και πατέρα των παιδιών μας, που για 33 ολόκληρα χρόνια  είναι το αντιστύλι μου και με ανέχεται  υπομονετικά.
Ευχαριστώ τους γονείς μου που μου έριξαν τον σπόρο της ζωής και μπόρεσα ν’ αντικρίσω τον ήλιο∙ να γευτώ ό,τι γεύτηκα∙ να γνωρίσω ό,τι γνώρισα∙ να δω ό,τι είδα∙ κι έζησα ό,τι μπόρεσα να ζήσω. Τους ευχαριστώ, γιατί μέσα απ’ τη ζωή μπόρεσα να γίνω μάνα και να προσφέρω ζωή μέσα απ’ τη ζωή μου.
Μα πάνω απ’ όλους κι από όλα, ευχαριστώ το Θεό που με δημιούργησε και μου έδωσε την πνοή της ζωής και ζω∙ και μέσα απ’ τη ζωή, γνώρισα ανθρώπους που με αγάπησαν, μου έδωσαν θάρρος, μ’ έκαναν να ξεχνώ  τις δύσκολες στιγμές και με έμαθαν να αγαπώ τη ζωή και τους ανθρώπους.

Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017
Η συγγραφέας  

Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη




 Για το βιβλίο μίλησαν η Ήρα Κουρή, ο Γιώργος Κακαρελίδης και ο Κίμωνας Αποστολόπουλος.  Το ρόλο του συντονιστή είχε ο δημοσιογράφος Δημήτρης Χωρίτος.


Φωτογραφίες: Από την ηλεκτρονική πηγή  http://salos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου