Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

«My life is ….» της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη


Αποτέλεσμα εικόνας για γυναίκα ποτάμι στη ζωγραφική
««My life is ….» της Μαρίας Κολοβού Ρουμελιώτη

Όταν κάποιος με ρωτήσει για τη ζωή μου
του απαντώ:
«Η ζωή μου είναι ένα δυνατό ποτάμι.
Η ροή του με παρασέρνει μακριά στη Γη ...
Τα μάτια μου ψάχνουν για ένα χαμόγελο
και τότε βλέπω δάκρυα παντού ».
 
Η καρδιά μου έχει πληγωθεί 
από τα δάκρυα των ανθρώπων.
Ο τόπος μου είναι γεμάτος από ικέτες, 
άστεγους και φτωχούς.
Δεν υπάρχει ελπίδα.
Τα παιδιά δεν χαμογελούν.
Τα λουλούδια ποτίζονται με αίμα
και ο ήχος του πολέμου είναι παντού.
 
Η ζωή μου είναι ένα ισχυρό ποτάμι.
Προχωρούμε να συναντήσουμε  τη θάλασσα.
Πρέπει να δώσουμε βοήθεια στον κόσμο. 
Να κάνει το σωστό. 
Το καλύτερο!
 
«Η ζωή μου είναι μια ήρεμη θάλασσα 
κι ένα ορμητικό ποτάμι.
Είμαι φιλικό πρόσωπο όπως εσύ.
Είσαι ένα φιλικό πρόσωπο σαν εμένα.
Είμαι δικός σου!
 
9/11/2016
 
Μαρία Κολοβού Ρουμελιώτη

Αποτέλεσμα εικόνας για γυναίκα ποτάμι στη ζωγραφική 
 «My life is ….» Maria’ς  kolovou Roumelioti


When someone ask me about my life
I answer him:
«My life is a strong river.
Its flowing takes me along to the Earth…
My eyes are looking for a smile,
And then, I see tears everywhere».

My heart is hurt from people’s tears.
My Land is full of begs, homeless and poor.
There isn’t hope.
The children don’t smile.
The flowers are watered with blood
And the sound of the war is everywhere.

«My life is a strong river.
We are going to meet the sea.
We must give help to the world, to do the right, the best!

«My life is a calm sea and a strong river.
I’ m friendly person like you.
You are a friendly person like me.
I am yours!

Maria kolovou Roumelioti




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου